//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    terima kasih atas derita , terima kasih atas bahagia.
    Monday, May 28, 2012 • Permalink • Add comment {0}



    ''aku ingin mencari ketenangan diri ,agar hidup ini bukanlah suatu mimpi''

    cinta bukan mudah ,kadang berat hingga di bawa ke bahu , andai bahagia itu tiada penghujung pasti ku bawa hingga ke syurga tapi kau yang memutuskan lantas memberikan ku luka , kau jadikan aku dalam pelakon sandiwaramu , aku tahu tidak dinamakan cinta andai tidak sakit , andai tidak luka, oh tuhan berderai air mataku demi sebuah cinta yang hampa ..

    hati yang dulu lembut kian keras ,senyuman yang dulu mekar kian tawar  , pandangan yang dulu bercahaya kian pudar kerana sebuah luka yang tiada wajah ,bukan aku membenci mu tapi aku kecewa denganmu tapi terima kasih atas bahagia yang dulu aku harapkan dan terima kasih atas luka yang tak pernah aku mimpikan

    kadang2 tanpa kita sedar kita benci seseorang yang pernah membahagiakan kita , kita lupa kita jijik dengan orang yang mengajar kita erti rindu , erti kasih sayang ,erti pengorbanan ~ yang dulu kita puja , yang dulu kita sentiasa bermandikan dengan kata2 dari bibir yang tiada noktahnya , kini semua hilang sekelip mata ~ jangan ada benci di antara kita ..kita lupa sekali kita berjanji untuk bercinta sebenarnya kita sudah berikrar untuk menghadapi segala risiko .. so luka itu lah risikonya , pasrahlah ..selangkah kamu gagal selangkah kamu mendekati cinta yg sebenar , kerana pengalaman mendewasakan kita

    hati berbicara :
    awan mendung tidak bererti akan hujan , tidak selamanya awan2 hitam menghantui dirimu 
    yakinlah semua itu suatu ujian dan dugaan dan masih banyak waktu untuk kita meraih cinta ..
    masa lalu biarlah berlalu .. kerana masa lalu juga kita pernah bahagia walaupun akhirnya terluka 
    terima kasih sahaja atas segalanya dan redha itu satu jalan yg terbaik 

    Labels: