//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Tutorial 48 : ucapan "GOODBYE" kepada reader
    Tuesday, December 13, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    ok, jom aku ajar cara nak bagi ucapan selamat tinggal untuk reader kesayangan..




    1. Sign in blogger > Design > Edit HTML

    2. Cari code ini, nak mudah tekan Ctrl F, masukkan code dalam kotak find dan enter!

    </head>
    3. Copy code dibawah dan paste selepas/di bawah code yang dicari tadi.

     <script type='text/javascript'>
    // goodbye alert
    function goodbye(){
    alert(&#39; Terima Kasih, sila datang lagi &#39;);
    }
    parent.window.onunload=goodbye;
    </script>
    4. Gantikan, Terima Kasih, sila datang lagi dengan ayat korang.

    5. Save. buka blog korang dan close..ada tak ucapan itu sebelum close? try lah..semoga berjaya!

    Labels: