//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Tutorial 45 : Delete/Buang Subsribe Atom
    Sunday, December 11, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Kadang-kadang perkataan Subscribe to: Posts (Atom) sangat menganggu pandangan so rasa nak buang je kan. Ok tapi kenapa tak boleh buang? Semestinya ada cara yang terbaik untuk delete Subscribe to: Posts (Atom). Jom try!

    1. Sign in blogger > Design > Edit HTML > Tick Expand Widget Template

    2. Cari code di bawah, nak mudah tekan Ctrl F, masukkan code dalam kotak find dan enter!

     <!-- Blog feed links -->


    3. Korang akan jumpa code macam di bawah, tengok contoh gambar sekali kalau tak faham.

    <b:if cond='data:blog.pageType != "item"'> <!-- Blog feed links -->
    <b:if cond='data:feedLinks'>
    <div class='blog-feeds'>
    <b:include data='feedLinks' name='feedLinksBody'/>
    </div>
    </b:if>

    4. Padam je code yang aku merahkan seperti di bawah,

    <b:include data='feedLinks' name='feedLinksBody'/>

    5. Preview dan Save sahaja. Senangkan.


    Ok baiii!

    Labels: