//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    KEHIDUPAN
    Monday, May 28, 2012 • Permalink • Add comment {0}

    Benar kata orang , susah ingin mencari seseorang yang benar-benar  serasi dengan kita .. seolah2 mencari separuh dari diri kita yang hilang dalam timbunan kaca , dalam pencarian kadang2 tanpa sedar kita terluka , berdarah , menangis .. diri sendiri tak lagi di kisahkan .. menunggu detik dari detik seseorang yang bisa jadi kegembiraan di sebalik kesedihan ,hidupku adalah hidupmu , hidupmu bisa jadi hidupku ..

    ''mencari yang serasi bukan bermakna mencari orang yang sempurna''

     kadang - kadang orang tertentu sahaja bisa membuatmu hangat , kadang - kadang orang tertentu sahaja yang bisa buat kamu ketawa dengan ikhlas tanpa penuh kepura-puraan , dan kadang - kadang ramai yang bercinta dengan kawan baik sendiri kerana keserasian itu ada , dan hanya dia sangat memahami kita ..dalam diam kita seolah sepi bila dia tiada..

    tapi kita seringkali khilaf dalam pencarian , sesuatu yang bernilai seringkali berada di depan mata , cuma kita yang selalu mengejar benda yang terasa asing tapi mata di kaburkan dengan kepalsuan .. akhirnya apa yang kamu dakap di landasan terakhir ? cuma bayang-bayang yang jasadnya telah berlalu pergi kerana sebuah hadiah kekecewaan .. lihat ~ siapa yang selalu memahamimu ? lihat ~ siapa yang sering berada di saat dirimu gundah .. rasa ~ siapa yang sangat menenangkan hatimu ...

    hati berbicara :

    kita cuma manusia yang seringkali hidup dalam dunia kesilapan , adakalanya tersasar jauh dari realiti , tersembunyi di alam ghaib ciptaan .. tiada apa yang perlu di risaukan , cuma jangan terus - terusan hidup dalam dunia yang penuh kepura-puraan .. bercinta untuk bahagia bukan untuk derita , jangan pernah tipu diri sendiri untuk membahagiakan orang lain kerna itu sangat tidak adil bagi kamu dan juga dia ..

    Labels: