//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Great DAY #owsomenessoverload
    Saturday, July 27, 2013 • Permalink • Add comment {0}
    Heyya, Assalamualaikum, act! rasa mcm dah ta sabar sgt nk updated ni, rasa macam tergedik-gedik, Alhamdulilah, Allah Swt dh pmudahkan ape yg di pmudahkan, hehe.. menda ni? menda ni? nk ckp apa ni... dia merepek apa ni??? ekekeke...

    takdee.. sebenarnye dh lama dh kitaorg plan ni... suruh si budak gemuk tu belikan saya ni sesuatu... memula... dia mcm....ishhh... takyah la... membazir katanya....
    tapi bukan saya nk ckp yg saya ni very understanding person... tapi sebab saya ni dah penat nak merajuk lama-lama... nak di jadikan cerita... saya pun ada la duk cakap hal tu...

    then.. b pun say.. okey la.. nanti kita beli ye? saya macam... wahhhh... Alhamdulilah... terima kasihhh banyak b...
    tau ape dia belikan? sebentuk cincin EMAS *saje nak caps lock kan* ... hehhehe... saya rase that time macam.nak mlompat lompat aje... gila la... memang nak sangat sbb.. cincin lama dah tak muat.. sebab saya dah makin gemuk agaknya.. hmphh*

    bila saya tanya :
    me : sayang susahkan b tak ni?
    b    : sayang tak pernah nak susahkan b... macam mana sayang susah payah susahkan diri sayang untuk b dulu... ni je b mampu balas..
    me : teharuuu gila..

    btw, pertama kali dalam hidup.. seorang lelaki bg kami cincin... cincin plastik tu ade la kasi.. somehow i realize, when the person is meant to be.. then it'll be.. Alhamdulilah.. moga Allah permudahkan untuk langlah yang seterusnya...

    raya ni akan jadi lebih lebih dan lebih bermakna daripada sebelum ni... Alhdulilah..
    excited nak ke kuantan next friday... Alhamdulilah... moga moga kami mampu cipta kenangan yang lebih baik daripada sebelumnya...cian dak gemukk sbb tunggu nak.buat kueh raya... ehehehe.. #iloveyousayang
    #imissyousayang #ineedyoudear #imgonnadiedwithoutyousayang


    amin... amin... amin...


    p/s .. ngantukkk gila kerja harini... rasa macam nak balik tdoo aje...  hukk...