//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Anniversary :D
    Sunday, May 12, 2013 • Permalink • Add comment {0}
    Assalamualaikum, 
    hewhewhewhew. 
    actually rasa gigih semacam je nak updated blog yang berabad lamanya.
    mihmihmih. 
    macam ni, sebenarnya nak cite pasal buah ati..
    nanti mesti seme cakap
    "asyik buah hati dia je" 
    laaaa! kita ada buah ati kan? hehehe . 

    For Mr. Ariff
    Thanks so much because there;s will always beside me.
    within susah senang, thanks sebab selalu ada, 
    tak kira waktu.. 
    Thanks so much for tyring to be best man ever in my life, 
    but you;ve worried. 
    sebab you the best man ever in my life. 

    on this May's
    there's will be 2 years we sharing time together. 
    hati masih lagi sabar menunggu, 
    Insyallah tak lama lagi, 
    there's nothing that i can compare to you, 
    thanks for be my "tulang belakang" 

    and so much thanks, 
    sebab banyak sangat you sabar dengan kerenah merapu-rapu, 
    dengan merajuk yang entah apa-apa, 
    dengan simptom PMS lagi. 
    banyak benda sangat yang i really really appreciate

    I;m remember once, when you told me. 
     "Sayang, u made;s promise for me before" 
    within per seconds i did; already forgot.
    mihmihmih. 
    sorry B sebab lupa. *hasssyemm* 
    and within my mouth full i said;s
    "what promise B?" 
    ignoring for a few seconds again. 
    "Sayang, u promise me to fully wear an hijab" 
    and the tone make me stumble for a while. 
    He remember. 
    I love you sayang. 

    Dalam bulan Mei ni. 
    mesti ada macam-macam benda lagi yang kita nak lalui, 
    yang kita rancang, yang kita usahakan. 
    Insyallah, semoga Tahun ni akan jadi lebih baik daripada sebelumnya. 
    and i;m promise. 
    even i;m not perfect. 
    i'll be perfect for you sayang. 

    Sian B, sibuk kerja, 
    i just online sekejap sebelum lunch break. 
    and last word. 
    I Love You No Matter What Happen. 
    thanks for always being together with me nor thick or thin sayang. 

    With Love;
    Sayang;s

    p/s : rindu b sangat-sangat. mmmuahh :D