//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    metafora rasa
    Tuesday, March 19, 2013 • Permalink • Add comment {0}
    jangan terlalu terbang tinggi nanti sakit menyembah bumi,
    nescaya sakitnya tak tertahan lagi, 
    bila berada di alam perkerjaan, segalanya bermula dengan baik-baik sahaja,
    tapi lama-kelamaan, segalanya jadi semakin susah & menyesakkan.
    ingin sahaja aku mahu berlari jauh, 

    angkat tangan & kaki, kemudian berlalu pergi, 
    mungkin dia lebih baik, 
    mungkin dia lebih layak,
    atau mungkin dia lebih pandai mengampu. 

    tangan tak pernah lupa menandah doa, 
    tangan tak pernah lupa memerah keringat, 
    yang pasti, dalam sebuah organisasi,
    ada jua sifat PHD nya. 

    biarlah, asal dia bahagia. 
    biarlah, jika dia mahukan yang lebih baik,
    asal aku tau apa kerja yang perlu aku buat.
    berlari dari sini?
    mungkin suatu hari nanti.