//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Please Save GAZA YA ALLAH !
    Tuesday, November 20, 2012 • Permalink • Add comment {0}


    Bismillahirohmanirahim , 
    Ya ALLAH , 
    Kau selamatkanlah bumi bertuah Palestine YA ALLAH, 
    Ya ALLAH, 
    Kau lenyapkanlah segala rasa mungkar kepada Mu,
    Ya ALLAH, 
    Kau hadirkan sekelumit jiwa belas di hati tentera Zionis,
    Ya ALLAH, 
    Kau kuatkanlah kaki-kaki penduduk Palestine 
    supaya mereka mampu melangkah menyelamatkan diri Ya ALLAH, 
    Ya ALLAH,
    Kau satukanlah hati-hati manusia tidak mengira agama ini bersatu menentang
    Zionis,
    Ya ALLAH, 
    aku hanya manusia biasa, 
    yang sesungguhnya tidak mampu melakukan apa-apa selain berdoa Ya ALLAH, 
    Ya Rahman,
    Sesungguhnya, Engkau Maha Penyayang lagi Maha Mengasihani,
    Ya ALLAH, 
    Kau hentikanlah mimpi-mimpi ngeri penduduk Palestine agar mereka mampu bahagia seperti kami
    Ya ALLAH,
    Kau lembutkanlah hati-hati orang yang menyokong Zionis,
    Ya ALLAH,
    Kau permudahkanlah Doa ku Ya ALLAH, 
    Amin Amin Amin Ya ALLAH,