//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Siapa kita?
    Sunday, May 20, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    kadangkala kita tak sedar siapa lawan mahupun kawan , selama mana kita mencari setitis embun dalam setiap helaian daun, tersentak juga dek kedegilan daun itu.  berkawan biar seribu manakala bercinta biar satu, apa nak di lakukan andai kata, kawan jenis yang tak mengenang dek untung? marah? maki hamun? haha , tak perlu. kita manusia yang sangat pandai berfikir, kecewa dek kawan yang tak mengingati segala pergorbanan kita kan? dan itu lah yang aku rasakan sekarang .

    cett ! kau perempuan yang cantik lagi menarik , tapi kesian kerana kau seringkali kau di perdayakan demi seorang lelaki . seorang demi seorang perbodohkan kau, masihkah kau ingat kawan , aku pernah pinjamkan bahu aku untuk kau? maaf, aku bukan mahu mengungkit, tapi mahu mengingati bait-bait kisah persahabatan kita dulu , sedarkah kau waktu kita bersekolah rendah dahulu , kau dan aku sentiasa bersama-sama , tapi sayangnya , kau mudah lupa diri kawan dan semakin jauh dengan ku .

    hinggalah sampai waktu ketika kau dan aku bersekolah menenangah bersama-sama meskipun kau berbeza kelas dengan ku , tapi aku tetap telus menolong mu tika da masalah. semakin lama kau semakin lupa diri, dan aku sudah mula menjauhkan diri , semakin jauh dan terus menjauh sehingga lah kita berjumpa kembali dan sering berhubungan , aku gembira kerana aku sudah mula memiliku mu sebagai seorang teman kembali. namun apakah daya persahabatan yang di bina dengan perasaan hasad dengki tak kekal lama, maaf kan aku jika aku pernah buat kau rasa cemburu . tapi terima lah hakikat yang aku punya apa yang kau tiada.

    Dan di tambah pula dengan seorang teman yang dulu nya berkenalan di zaman sekolah menengah dan semakin jauh pabila aku mula menlanjutkan pelajaran , lama tidak berhubungan kita kembali berhubungan , penah hampir setengah hari aku dan dia berbual mesre dan saling bergurau senda , aku rindu saat itu kawan , namun tak lama kemudian , kau meminta aku pertolongan wang , meskipun tak banyak namun tak dapat aku penuhi kerana aku juga memerlukan wang waktu itu.

    maaf kawan , tapi aku sedih bila kau berdua berpakat untuk kenakan aku , untuk saling mengenakan aku , mengutuk aku , mengumpat aku , aku kecwa di sulamkan dengan perasaan marah membara , ketahui lah kawan , aku ni juga manusia yang seringkali buat kesilapan , tapi tidak aku bagi aku kerana kamu berdua menyebarkan berita tidak benar mengenai aku ,

    malas berceloteh panjang, ianya membuatkan aku sedikit rasa marah dan geram, sebelum aku hadiahkan caci maki pada kamu , sedarlah kawan , sekarang mungkin kita menang , siapa tau esok ataupun lusa kita duduk di bawah pula , mungkin sekarang kamu mentertawakan aku , dan mungkin juga nanti mereka semua akan mentertawakan kamu pula , alhamdulilah , kerana kamu hadiahkan aku dengan sejumlah pahala dengan cara memfitnah ku , dan aku hanya mampu mengucapkan ALHAMDULILAH kawan , :) jumpa akhirat nanti .

    Wassalam.


    p/s : kau gembira dengan kejatuhan aku, tapi terima lah kebangkitan aku sekarang , cehhh ! bila aku call/msg betina due eko ni , langsung tak berangkat, gebang betul. tapi pengecut (:

    Labels: