//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Seperti mahu reset kembali kehidupan :)
    Thursday, May 3, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Kekadang aku rasa mahu seperti mahu kembali kepada kehidupan yang dulu, 
    di mana tidak perlu memikirkan tentang kehidupan dan sebagainya, 
    kenapa masalah semakin menjelma bila kita semakin dewasa?
    kerana bila kita dewasa , kita semakin matang , 

    Itu lah lumrah kehidupan, 
    sedih , bila kita sering salah kan Tuhan, salahkan takdir , salahkan segalanya., 
    sedangkan semuanya berpunca daripada kita sendiri , 
    sejauh mana kita lari , kita akan temui juga masalah , 

    seperti aku, 
    aku mahu lari , terlalu lari , dan terus berlari , 
    daripada masalah kehidupan ni , 
    tapi hakikatnya , Ya Tuhan . aku tidak mampu dan tidak mungkin mampu , 
    bantu la aku Ya Tuhan , 

    sedih , bila desakan masalah semakin menyerpa , 
    umpama nukilan rasa tanpa jiwa , 
    umpama kasih tanpa sayangnya , 
    percayalah , jangan pernah lari dari masalah , kerana ianya akan tetap terus mengekori, 
    jangan hidup dalam masa lampau , 
    jangan hidup dalam masa dahulu , 

    berdiri , dan bangkit lah , 
    hadapi segalanya dengan tenang , 
    hah ! kata-2 itu langsung tidak mampu menenangkan hati aku kini , 
    yang tinggal cuma lah dendam , 
    cuma lah sakit hati , 

    p/s : hati penuh dengan dendam , dan sakit hati . 

    Labels: