//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    AKU RELA UNDUR DIRI JIKA KASIH KU DI BAGI DUA ~
    Tuesday, May 29, 2012 • Permalink • Add comment {1}
    * ENTRY MENGEDIK *

    sekuat2 hati wanita ibarat kerak nasi ..lama2 direndam pasti lembut juga kan ..
    tapi sekuat2 hati wanita bila kasih dibahagi dua sangat2 sakit walaupun luarannya gembira ..huha sana huha sini..hakikatnya hati yg pedih adakah org ketiga mahupun org yg selama ni berada disisi menanggung kepedihan ni ?hurmmm ~ jauh panggang dari api..!
    tegarkah hatimu merebut dia dari aku ..sedangkan kau tahu xkan pernah ada kebahagiaan bila berada di atas penderitaan org lain ..
    tapi aku redha jika ini jalanku ...akan ku menyelusurinya dengan hati yg tabah ..
    biar aku mencari sinar kebahagiaan ku sendiri bukan sinar yang aku rampas dari org lain ... bahagia itu bukan terletak pada dirimu seorang ..
    wanita seringkali menyatakan ..kalau di takdirkan bermadu aku terima tapi betulkan ?n sekuat manakah hati itu mampu bertahan ?
    mmg kita akan dapat payung emas kelak .. tapi andanya madu itu menjadi racun yg sangat pedih .. mampukah hati itu menjadi penawar racun itu ?
    biarlah aku undur diri selagi aku dan kau tiada ikatan yg sah ~