//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    aku ada perangai pelik? kau ado?
    Thursday, May 10, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Entry menggedik ! haha , semua orang ade perangai pelik-2 , termasuk lah aku , nak tau? tak kan la nak cerita pasal diri sendiri , nak citer pasal laki aku tu laaa .. haha , antara perangai pelik yang dia ada?


    • Selalu sangat kentut merata-2 , ahaha .. tengah jalan pun boleh kentut , lepas tu buat muke tahap selamber badak gile , konon-2 macam cool lah , cehh ! bau semerbak . lol !
    • Kekadang dia gelak pada benda langsung tak lawak , haa ! kekadang buat lawak pun merapu-rapu jeh .. haha , sampaikan satu tahap terjengil-2 mata nak memahami ape benda dia merepek. 
    • Kalau dia malu? otomatik dia akan jelir-2 kan lidah konon nak cover , tak pun dia tepuk-2 dahi ambe ni , dah la jendul , bertambah-2 la jendul sekarang ni . 
    • Kalau dia nak marah? dia akan gemukkan bawah dagu dia tu , konon-2 serius . aceceh ! padahal dalam hati tengah gelak . 
    • Then , bila dia nak something ke , dia akan merengek-2 macam budak , haritu dia ada sangap gila nak makan papadom , siap cakap .. " tak boleh tidur kalau tak dapat makan?" apakah? 
    • Kalau dia drive , dan ngantuk .. dia akan membebel-2 sorang ke , nyanyi ke , merapu-2 sampai dia pengsan . haha
    • Dia paling suka tengok ombak rindu , siap nangis-2 lagi . hadow ! aku tengok cite ombak rindu pun takde nangis-2 . cehh ! 

    excelly , tu la sedikit sebanyak buat aku gelak , dia jadi diri dia sendiri , bukan jenis nak control macho-2 gegituu , aku makan pun duk mengangkang , tak kan nak cari boyfie makan duk bersimpuh . ada macam tu? haha . 

    p/s : tengah pilih skandal ni , ohhh my one direction S ~

    Labels: