//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Wahai Betina jangan kau mengharap terbang tinggi sangat !
    Sunday, April 1, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Hewwww, betine di atas tuuu adalah aku ! ahaks , entry kali ni lebih berkenaan dengan monolog diri sendiri , jadi pada yang nak bace , xnak bace , lantakkk laaaaa , janji entry kali ni , aku akan lepaskan apa yang aku pendam ! hidup betine macam aku , agak sakit daripada biasa , tau kenapa ? sebab aku manusia yang bercita-cita tinggi , tapi takde buat pe .. 

    Engkauuuu , jangan berangan nak terbang tinggi lagi sebab kau akan jatuh menyembah bumi, 
    Engkauuu betine , jangan kau berangan mahu itu dan ini , 
    Engkauuu , jangan berangannn nak hidup bahagia macam princess lagi , 
    dan Engkauuuu , jangan berangann punye prince macammm dalam cite princess lagi , 

    ketawa lah , sebab engkauu dah sedar dari di ulik mimpi imaginasi kau, 
    menangis lah , sebab engkauu kecewa teramat sangat , 
    sedih lah , sebab kau dah kalah dalam peperangan yang kau cipta sendiri , 
    bunuh diri lah , sebab kau dah tak boleh lakukan apa-apa lagi , 

    persetankanlah semua itu , sebab kau cuma betine yang masih hidup dalam angan-angan . 
    kesiann kan ? sebab kau seorang yang mengharapkan sesuatu , sebab kau seorang yang terlalu berangan - angan , 
    yeah ! aku betine yang kesian , 
    bukan umpam kisah cinta bertepuk sebelah tangan , tapi kali ini kisah manusia harungi dugaan keseorangan .

    bodoh perempuan ni , semua orang harungi dugaan keseorangan !
    masuk kubur pun sorang , jadahnya semua bende nak berteman . 
    kata-kata tu , buat aku sedar , dan apa yang terjadi harini buat aku sedar , 
    bukan semua orang suka apa aku buat , bukan semua orang suka apa yang aku fikir , 

    jadi , aku berpijak di bumi nyata , dan tak mahu anggap semua bende terlalu serius , 
    cukup lah sekadar , main - main sahaja :) 

    p/s : sudah la dunia , cinta , syurga , neraka , aku sudah putus asa , jika itu mahu mu , maka akan aku tunaikan :) 

    Labels: