//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    stop.
    Friday, April 20, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    hahhhh, hidup complicated, susah nak teruskan, gundah gulana, memerangkap jiwa yang tak kunjung sudah, 
    acecececeh, dugaan? tanggung sendiri dan tahan nafassss... 
    angkat kepala dan kata... 
    Ya ALLAH, bantu lah aku .. 
    cari mereka yang bermotivasi, 
    cari mereka yang punya pengelaman.. 

    fuhhh, B,,, sabarlahhhhh, dugaaaannnnnn teramat banyak sangat sekarang ni.. 
     

    Labels: