//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Me Your Beautiful :)
    Sunday, April 29, 2012 • Permalink • Add comment {0}

    Kinda havin fun seein dis lovely damn song ! 

    Hencek Arez Nizam , Sudikan anda terus meyayangi , mencintai , menyukai saya seumur hidup hencek Arez Nizam? Jika Sudi , maka bersedialah untuk membimbing saya , menerima saya , membetulkan kesalahan saya , bersabar dengan saya , dan bersedialah untuk menjadi yang terbaik. Dan jika masih ada kesalahan , kekurangan yang tersisa dalam diri saya , maka bersedialah untuk memenuhi segala kekurangan saya , kerana hencek Arez Nizam mampu untuk membetulkan apa yang saya salah , apa yang saya kurang . Hencek Arez Nizam , maafkanlah saya jika kadang-kala saya berfikir mengunakan hati bukan akal kerana sesungguhnya saya jua manusia yang punya kesilapan , Selain itu , Maafkanlah atas kekurangan saya , sesungguhnya itu adalah takdir hidup saya . Hencek Arez Nizam , sentiasalah berada di sisi saya , kerana awak la yang membantu saya melangkah dalam setiap onak duri kehidupan , Akhir Kata , Terima Kasih ALLAH , kerana pertemukan saya dengan Hencek Arez Nizam , dan sesungguhnya saya akan menjaga hubungan ini dan menemui jalan redha Mu Ya ALLAH. Terima kasih Hencek Arez Nizam kerana tetap berada di sisi walau beribu duggaan yang melanda. Dan Terima Kasih kerana tetap cuba dan terus membahagiakan diri ini, Dan jua terima kasih kerana tetap mencintai diri ini.

             Salam Sayang,

    Labels: