//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    The very random post ~
    Thursday, March 8, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    ''pernah suatu ketika dahulu , aku hidup di ranjau yang berduri sehingga tercalar sepasang kaki .. pernah ku gapai bintang di langit tapi semua hanya penat mendatangi ''
    sekali ku di lukai ,, tiada peluang yang mampu ku beri selain dari menjauhi ... 
    mengapa sukar sekali untuk memaafkan bila hati dilukai ? kerana memori itu melekat hingga ke mati .. bukan senang untuk membasuh memori , lebih-lebih lagi memori yang sangat terkesan hingga ke lubuk hati .... mungkin mampu untuk memaafkan tapi melupakan ? ...........

    okey, salam sayangsssss semua, hehe.. pepagi dah bangun sebab teman hubby ngan lukman pergi mcd, mata lebam lebam sebab bangun awal, tapi sebab nak jumpe si temok tu.. ku gagahi jua.. ekeke, okey! post ni mengenai ego aku.. kau ade ego tak perempuan? takde kan? cehhhhh, jangan ingat lelaki je ego , aku ni ego kalah lelaki, kau ade? takde kan? cehhhh .. bukan nak bangge sebab ego ni melambung tinggi.. 
    tapi sedih sebab di temok tu cakap.. "awak ego pun awak yang merana" kata kata tu buat aku pikir jap.. mengakui lah, sebab tu dulu.. aku tak berani nak cinta cinta ni.. sebab bukan calang calang lelaki boleh layan karenah aku ni., boleh sabar ngan ego aku menggunung macam gunung everest toh.. kau ade? 
    tapi alhamdulilah, sebab jumpa si temok tu.. ego aku setinggi gunung everest tu.. lama lama dah makin terhakis sedikit demi sedikit, dah alhamdulilah jugak sebab si temok bukan lelaki yang calang calang orang.. kau tau kenapa? haha..
    sebab, dapat perempuan ego cam *&%$^$ ni.. haha, serious! memang aku ego, bukan sikit tapi tersangat sangat dan sangat, sebab tu.. mase dedulu dan sekarang pun tak pandang lelaki lelaki ni.. 
    sooooo, kirenye si temok one in million lah, sebab.. susah kot lelaki nak lekat ngan perempuan macam ni.. 
    woooo, pantang kena tegur ni.. pantang kena tengking, siap laaaa, hari itu penuh dengan drama lah jawabnye.. tapi kalau aku tengking2, tegur2 takde hal pulak.. kalau salah pun tak nak mengaku salah. 
    dulu? aku buat hal,. nak mintak maaf pun susah, sekarang buat salah sikit dah boleh mintak maaf, sebab.. 
    ego tu dah terhakis sedikit, sekarang ni tengah nk menurunkan ego di tahap yang stabil lah.. 
    tak lebih tak kurang, karang kalau tak turunkan ego, si temok tu lari jejauh, yela.. 
    manusia ada tahap kesabaran dia.. 
    so, nekad nak turunkan sedikit demi sedikit ego yang ada, kenapa perempuan ada ego?
    sebab, dia nak pertahankan apa yang dia ada, 
    bukan mainnn ikuttttt tak ingat dunia.. ngehhhhh ~ 
    "saya tak boleh di kontrol dan tak kan di kontrol" <--- ayat zaman dedulu, sekarang..
    "awak nak kontrol saya boleh, dengan syarat, respect saya" 
    kire okey lah tu,. ego dah menurun.. 

    P/s : sabar si temok, sabar tauuuuuuu, dapat perempuan spesis macam ni.. tapi bukan semua perempuan ego melambung cam ni, one in a million jugak, tapi one in a million perangai buruk *sedeyyy* thankssss for the bekpest tadi temok, dan mcd .. ekekee, ilove u tetetemokk... :p psssst!~ thanks sebab patah balik tadi, kalau tak taktau nak gerak kemana.,. ngehhhhhh.. malu ? ntahhhh, malu sangat kot.. sabar jela bbbb.. dapat sygggg cam ginihhhh.. ~

    Labels: