//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Misi Untuk Kuruskan BADAN !
    Friday, March 2, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    okey, nak kurus ! sangat sangat sangat sangat sangat sangat .

    jangan sesiapa cakap aku comel sebab gemuk . aku lempang laju2 karang !!!!! grrrrrrr .

    "syg asekan b , pakai baju tadi macam gemuk kan?"

    "Aah, agak lah"

    "agak apa? gemuk?"

    "yuppp ! tapi tetap comel, bukan gemuk tapi chubby,  b suke"

    "Diamlah"


    # terus pikir macam mana nak kurussssss , shitt ! *bahasa sopan* tolonglah , nak kurus .. displin ! no more eating after 6 pm , no more drinking water after 7 pm, no more western food , no more fatty food , just salad , salad and lovely salad , jogging? goshhh! masa takde :(

    p/s : ingat time memuda dulu , tekad nak kurus tak makan malam langsung , serious dalam 2 weeks , turun 5 kg , makan? sangat2 berpantang , OMG! kena displin?

    Labels: