//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Hummph
    Saturday, March 17, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    humpph, perkataan bila kita dah tak tau apa nak cakap, apa nak buat dan apa apa apa lagi lah, saje nak cakap, kita hidup kalau sentiasa mengeluh, kita yang rugi bukan sedikit tapi terlalu banyak, jadi lah manusia yang menghargai setiap titik nikmat kehidupan. saya? haha, lebih suka mendiamkan diri jika ada masalah, temok? akan jadi dinding kekuatan, dah lama sangat tak menangis sebab masalah yang timbul, kalau dulu selalu sangat menangis dan mengeluh, tapi hasilnya akan cuma mengundahkan kita kan?

    jadilah manusia yang tahu menghargai setiap masa yang ada, saya? lebih suka memejamkan mata dan berkata, hidup adalah untuk di hargai, dan kita? haruslah menghargai., dahlah naik pening aku.. hehehe..
    harini si temok  bz macam biasa... sangat2 bz kotttt =_+ bosannnn taktau nak buat ape.. nak keluar? humpppshhh... untung sangat lah kalau si temok tu nak bagi.. al maklum laaaaaaa, kalau dia takde jangan harap dapat keluar.. geram pun ade jugak..

    heee, tapi seronok macam tu sebab kita tau dia akan sayang kita ... ececececehhh ~ 
    kebanyakkan post dekat blog ni , pasal peribadi laaaa kot =_+ yelaaaa, 
    nak updated gosip2 macam x syokkk aje.. hehe, tapi peribadi pun okeyhhhh.. 
    blurrr jap taktau ape nak tuliss =/

    "Saya dah jumpa sebiji permata yang saya cari selama ni, dalam berjuta juta kaca yang saya jumpa sebelum ni, walaupun jari dan saya luka akibat serpihan kaca tu.. tapi saya tetap puas hati sebab, saya dah jumpa permata , dan sangat sangat berbaloi dengan apa yang saya lalui sebelum ni.. Alhamdulilah"

    Labels: