//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    no title.blank..tension mood
    Friday, March 30, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    eheemm.eeheemmm..nim si gemuk bertulis.al maklum la.tegah gaduh dengan budak cumey toh..

    kenapa perempuan selalu camnim..kenapa  selalu cari gaduh bila tak puas hty..
    kenapa perlu gaduh,bukan saya benci dengan gaduh nim..tapi cuma tak suka biler gaduh..
    tertekan sangat2.
    yang perempuan selalu salahkan lelaki.
    yang lelaki pulak bila gaduh memang tak boleh buat apa-apa.
    hanya berserah pada ilahi supaya lembutkan hati pempuan nim.

    Kalu lelaki bersuara,memang teramat la luka di haty pempuan..
    tapi kenapa pempuan tak paham ek..
    bukan nak bagitahu yang kami sedang gaduh.
    tapi cuma nak tahu kenapa pempuan tak paham,

    Yang pempuan nim ego tinggi ke???
    kenapa tak lelaki ego tinggi.
    kenapa perlu PEREMPUAN ego tinggi.
    KENAPA???

    baru saya dapat tahu jawapan nyer.
    dye cmnim.
    pempuan yang ego tinggi nim selalu rasa tak puas haty..

    kenapa Allah tak pertemukan lelaki ego bersama perempuan ego
    nim sebab nyer.

    Lelaki EGO:Kenapa awak curang dengan saya?Bodoh.
    Perempuan EGO:ikot suke haty saye lah?
    Lelaki EGO:dasar perempuan murahan,kite putus,aku benci kau.
    Perempuan EGO:k .fine


    Nim plak situasi lelaki ego perempuan xego.

    Lelaki EGO:kenapa awak curang dengan saya?
    Perempuan:Saya tak pernah curang dengan awak.
    Lelaki EGO:tapi saya nampak awak keluar dengan jantang bodoh toh,
    Perempuan:Saya mengaku saya keluar dengan dye..tapi bukan berdua,tapi ramai2.
    Lelaki EGO:kalau awak suka dye..pergi je kat dye toh..saya tak kisah..kita putus sampai sinim.
    Perempuan:maafkan saya..saya cintakan awk.
    Lelaki  EGO:you go to hell

     Nim plak situasi lelaki xego.tapi perempuan yang ego..

    Lelaki:kanapa awak keluar dengan dye?awak tak sayangkan saya ke?
    Perempuan EGO:dah awak yang busy sangat..awak langsung tak  pedulikan haty saya.
    Lelaki:kenapa awak cakap macam toh.awak buat saya terluka.
    Perempuan EGO:haty awak je terluka,?haty saya lagi terluka..awak langsung tiada masa untuk saya.
    Lelaki:tak kan awak tak faham,saya sibuk sebab apa?
    Perempuan EGO:dah lama saya faham.tapi awak telah banyak lukakan haty saya.
    Lelaki:........(diam)
    Perempuan EGO:kenapa diam?dah tak tahiu nak cakap apa?
    lelaki:ok lah..assalamualaikum..maafkan saya..terima kasih sayang.iloveu


    Kerana ini lah ALLAH tidak pertemukan kita jodoh yang sama ego nyer..
    sekian.
    coretan kasih dari AREZNIZAM



    b tak kan pergi dari sayang.
    b sentisa mencintai sayang,
    sayang,
    iloveusomuch.
    dinda ..maafkan kanda,

    TO MYRA AYREEN.
    love you for ever