//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Bunga Mawar
    Monday, March 5, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    kadangkala,  lihat pada bunga mawar itu berkembang megah di pelusuk taman bunga, dia lah orang yang akan memandang, dia lah orang akan mengangumi , namun mahu sedar ataupun , bunga mawar ini lah yang sentiasa berkembang megah dan mempesonakan setiap mata yang memandangnya.

    tapi sedarkah, bunga mawar itu berduri, bunga mawar itu mampu melukakan, bunga mawar itu mampu membuat sesiapa terguris jika memegangnya, tapi percayalah bunga mawar itu sentiasa berdarah dan terluka kerana dia sendiri berduri, bukan niatnya mahu membuat ornag terluka, terguris namun itulah lumrah. tapi yakinlah, bunga mawar itu turut terluka malah lebih teruk rasanya kerana duri itu sebahagian daripadanya.

    bunga mawar mempesonakan bila memandang, mencium baunya cukup menenangkan hati, tapi bunga mawar ini cuma mampu mempamirkan apa yang lumrah alam mahu menyaksikan, meskipun dirinya terseksa, meskipun dirinya di petik sesuka hati, meskipun dirinya di herdik maki jika durinya melukakan tuan empunya diri.

    tapi sedarlah, bunga mawar ini tidak mampu melawan fitrah alam, bunga mawar ini cuma mampu bergerak mengikut arus angin, cuma mampu bergerak jika di sentuh, kadang kala bunga mawar ini mahu menjadi bunga tahi ayam, biarlah semua orang memanggilnya busuk, biarlah semua orang menggelarnya kotor, biarlah semua orang tertawa dengan warna, biarlah pada zahirnya sahaja,

    bunga mawar ini, semakin layu menyembah bumi, bunga mawar ini hampa dan sering memencilkan diri, kerana bunga mawar ini tidak lagi mampu melukakan secoret lagi luka pada tuan empunya diri, cukuplah bunga mawar ini berbakti, cukuplah bunga mawar ini menghiasi taman hati, cukuplah bunga mawar ini terluka, cukuplah bunga mawar ini melukakan,

    bunga mawar ini, mahu mati,

    p/s : kalah A.Samad Said , bangun tidor ngadap laptop. mata berpisat~pisat lagi , grrrrrr ~

    Labels: