//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    bosan
    Sunday, March 18, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    okey, tuan punya blog bosan, pembaca? lagi bosan sebab nak kena baca entry merepek repek =_+
    kenapa kita hidup macam pusingan roda? kenapa tak bentuk petak segi empat ke, segi tiga ke , kenapa? bila kita jatuh, kita kena bangun balik? 
    kenapa time kita kat atas, kita kena risau kita akan jatuh balik?
    sebabnya, itulah adat manusia, macam mana nak berjaya kalau tanpa usaha., 

    engkau, kamu, dia saling menunding jari, tidak kah kamu pernah terfikir, 
    mereka mereka semua sedang berganding tenaga kerana mahu terus di atas, 
    aku? selalu berangan, mahu di atas tapi tiada tanpa sebarang usaha, 
    kenapa? kerana takut mencuba?
    yeppp, percubaan itu memenantkan? 
    inilah sifat manusia, belum terasa penat sudah mahu mengalah. 

    ada yang berkata, weii, rezeki tu di tangan ALLAH, 
    kalau kau usaha macam mana pun , takde rezeki kau kat situ, takde lah..
    yeee , betul kan? mesti ade yang cakap, ntahhh, buat penat je walhal takde rezeki pun kat situ..
    tapi apa yang tersurat adalah, ALLAH mahu kita memahami setiap
    pengalaman yang kita lalui, kerana dia mahu kita mampu hadapi pelbagai rintangan yang datang, 

    ada lagi yang berkata, kau cakap senang, kau tak rasa.
    betulll, memang ku tak rasa, dan tak pernah rasa, 
    tapi adakah kau terfikir, bahawa mungkin suatu hari nanti, 
    aku akan merasakannya juga?


    p/s : biarkan entry kali ni tergantung =_+ 

    Labels: