//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Mengapa Perlu Pergi.
    Sunday, January 8, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    Dia adalah hidupku
    Duhai bidadariku,,aku mengerti maksud mu.
    Pemergianku bukan untuk meninggalkan mu,aku perlu pergi,aku harus pergi,
    Aku tidak minta takdirku begini,aku tidak minta hati ini berjauhan dari dirimu,
    Duhai sayangku,maafkan diriku,Aku sangat cintakan kamu,

    Bidadariku,aku tidak sanggup berjauhan darimu,aku tidak mahu kehilangan dirimu,
    Aku hanya manusia biasa,yang punya hati dan perasaan,aku perlukan kasih sayang mu,
    Sayangku,percayalah padaku,disana aku pergi untuk seketika,
    Aku ingin kan dirimu,begitu juga kamu perlukan diriku,
    Cintaku,,hatiku tidak pernah lupa akan cintamu,kasih sayangmu padaku,
    Di saat ini terasa pilu,tidak guna jika aku tangisi ,aku perlukan dirimu,
    untuk kuatkan semangat ku,untuk kebahagian kita di masa hadapan.

    Puteriku,aku berada pada hari ini kerana kamu,
    kerana semangat mu untuk terus hidup bersamaku,
    Hadirku pada hari ini untuk mencintai mu,
    tiada kamu,siapalah aku,
    bukan diri ini berkata2 manis,
    Kata2 ini ikhlas keluar dari hati ku ini,,
    kata hati kecil ku,AKU MATI TANPAMU,
    Aku gembira pada hari ini kerana dirimu yang tak pernah berjauhan dari diriku,
    Aku kini bukan seorang insan yang tidak bernilai.
    Aku kini seorang insan yang memperjuangkan cinta hatiku,

    MYRA ,SAYANGKU,
    aku hidup untukmu,


    nukila arez nizam(budak gemuk)

    :-(

    Labels: