//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    love ☃
    Saturday, January 14, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    cinta . love mende yang menyentuh jiwa dan perasaan , macam sebahagian tujuan dalam hidup selain beramal mengikut perintah NYA ..

    hakikat tak dapat nak di sangkal , ada yang cakap cinta pertama susah nak lupe ? aku macam mana ? haha . cinta pertama aku meninggal masa malam besday aku ? cinta kedua aku pulak . dia curang dan mainkan aku . cinta ketiga pulak? aku mainkan dia . cinta kedua dan ketiga memang tak dapat buat aku lupekan arwah bf aku dulu . sebab dia meninggal pun aku punya hal :)

    dalam menjalani cinta kedua dan ketiga tu . aku masih lagi dalam bayang bayang dan kasih sayang cinta pertama aku , kadang kala aku rasa memang aku tak dapat nak mencintai orang lain selain arwah .. namun hakikat tu di sangkal terus .. sebab bila aku dah jumpa cinta keempat aku ni .. secara automatiknya aku boleh lupakan arwah dan cinta cinta sebelum ni dalam hidup aku .

    kenapa ? dan siapa ? siapa lagi kalau bukan budak gemuk tu . dan itu lah cinta sebenarnya . siapa cakap cinta pertama tidak dapat di lupakan , siapa cakap cinta pertama tiada pengantinya . dan siapa yang cakap cinta pertama je yang ada manis dan kenangan indah ? sebenarnya cinta pertama cuma mengajar tentang dan erti cinta sahaja . tidak lebih dan tidak kurang daripada tu . tapi bila kita jumpa orang yang betul2 kita cinta . baru kita rasa bukan cinta pertama yang indah , tapi cinta yang tengah kita jalani tu indah :)

    jadi , jangan sesekali rasa sesak kepala otak dengan cinta pertama anda , kuburkan lah cinta pertama dan jadikan sebagai pengajaran sahaja , percaya mahupun tidak , jika ada hidup selama ni dengan bayang bayang cinta pertama anda , anda manusia yang cukup rugi kerana bazirkan masa dengan hidup dalam bayang bayang orang yang dah lama terkubur dalam hidup kita :)

    mencintai dak gemuk , buatkan hidup saya complete . alhamdulilah , saya berjaya hidup di luar bayang bayang dan rasa bersalah pada cinta sebelum ni :) dak gemuk terima kasih sebab berjaya pimpin saya keluar daripada lembah tu .. dan terima kasih sebab semaikan hidup saya dengan segala kenangan yang indah indah ..

    yeahhh ! kita merancang dan Tuhan menentukan .. doakan kami senantisa :)

    Notakaki : dak gemuk moody , sebab demam .. alolo , nanti dak katik tolong picit2 .. hehe :P

    Labels: