//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    kisah hati dan jiwa
    Thursday, January 19, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    hati ini berkata  "sudahlah jangan risau . semuannya akan berakhir tak lama lagi" jiwa mula menyangkal "buat baik .. balasnya baik buat jahat balasnya jahat" hati ketawa .. manusia yang hilang akalnya sahaja tidak endah dengan ketentuan ilahi .. tasbih pada ilahi .. menentukan segalanya .. hati berdebar pabila mendengar jiwa berkata kata.. hati berdebar bila semuanya benar belaka..

    ya tuhan , hati mula menyesali segala yang telah hati ini lakukan.. jiwa terus menerus menyangkal dan membuat hati ini berdebar debar.. ya tuhan.. berilah hati ini peluang untuk melakukan kebaikkan .. ya tuhan .. selamatkanlah hati ini dari terus melakukan kesilapan dan kesalahan .. jiwa masih terus tertawa .. katanya .. engkau bakal terima padahnya.. hati ini mulai rasa tidak senang duduk .. dan jiwa yang tidak tenteram langsung ..

    hati ini percaya.. tuhan masih sayang dan percaya padanya .. hati ini percaya .. tuhan masih lagi mahu hati ini berubah .. cuma berilah ianya peluang .. dan berilah ianya masa .. dan lindungilah hati ini dari terus melakukan kesilapan ..

    Notakaki : entry merepek tapi punya maksud di sebaliknya :)

    Labels: