//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Inalilah . Artis Izwan Pilus Meninggal dunia .
    Friday, January 20, 2012 • Permalink • Add comment {1}
    salam sejahtera ..

    Inalilah .. itu sahaja yang mampu saya ucapkan .. dan semoga keluarga Izwan Pilus senantiasa tenang dan sabar .. alhamdulilah .. Jumaat yang barakah .. semoga aril dan keluarga bersabar ..

    sumber daripada :


    kalau rasa ragu ragu siapa izwan pilus .. tengok ni ..


    al fatihah buat arwah izwan pilus .. tak kire muda mahupun tua .. sampai ajalnya .. semoga arwah di tempatkan di golongan orang orang beriman ..

    Notakaki : muda lagi kan dia ? time kita ? mungkin esok atau lusa .

    Labels: