//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    hidupku hidupmu
    Sunday, January 8, 2012 • Permalink • Add comment {0}
    kadangkala aku manusia yang tidak seringkali penuh dengan kepercayaan, aku manusia yang susah percaya, terutama kepada seseorang yang bergelar lelaki .. lawak bukan? namun itu lah hakikatnya, aku yakin bukan aku sorang saja wanita yang mudah percaya pada lelaki, tapi ramai lagi yang masih berfikiran sama dengan ku.. tau kenapa? pabila kita mula mempercayainya, maka kita akan mula curiga, akan mula terluka, dan ragu ragu.. itulah perasaannya..

    kita jugak akan sering menangis sendiri, jila kita tak mampu bersuara mahupun menyuarakan apa yang kita rasa... cuirga tanpa sebarang bukti, jangan risau kita cuma perlu berdoa moga moga ALLAH mampu menunjukkan apa yang selebihnya.. dan haruslah kita persiapkan diri kita untuk menghadapi segala yang berlaku kemudian hari..

    berkongsi hidup dengan seseorang, belum tentu jumpa yang serasi dengan kita, benar kata orang, susahnya mencari pasangan yang serasi seperti kita, bagaikan separuh diri kita hilang dalam timbunan kaca,.. mencari satu permata dalam berjuta juta kaca .. mampukah kita? walaupun tangan terluka dek kaca yang menusuk setiap jari jemari kita.,. walhal mengalir airmata sekalipun, kita masih tetap mencari.. kerana hati ini menginginkannya..

    kata orang, dengarlah.. dan fahamilah setiap kata hati, kerana kata hati itulah yang sebenar benarnya berlaku.. dan aku tau,kata hati ku semakin kuat menyuruh aku berkata sesuatu.. lawaknya, setiap kali aku curiga, ada sahaja bukti menerpa di mata, Ya Tuhan.. adilkah semua ni? monolog aku sendiri, namun apa dayaku .. DIA menentukan segalanya..

    adakah ini semua kebetulan? tidak! ini semua penipuan terhadap diri ku, engkau tertawa? tapi aku menangis sendiri .. patutlah segalanya berubah, segalanya berlaku, patutlah hati aku gusarkan sesuatu, sesuatu yang aku sendiri tak nampak sebelum ni.. perbodohan dan penipuan yang sedang di lakukan terhadap diri ku.,.

    tapi , jangan risau.. aku akan masih dan tetap berkelakuan bodoh seperti yang engkau harapkan, jangan risau.. permainan ini akan tetap di teruskan selagi kamu belum berpuas hati.. maaf! aku bukan bodoh seperti yang engkau harapkan.. tapi mestipun aku tahu apa yang sudah berlaku, walaupun aku sudah tau kebenarnnya, aku akan tetap melakonkan watak yang engkau inginkan..

    kali ini, aku harap.. engkau masih lagi hidup, dan terus hidup,. kerana aku tetap di sini masih hidup ,, hiduplah untuk aku, dan musnahkanlah hidup aku, selagi engkau masih hidup..

    belum cukup apa yang engkau lakukan, lakukan sesuatu sehingga aku mampu membunuh diri ku, dan jika itu berlaku, manakala matlamat hidup mu.. sudah TERCAPAI ..

    Notakaki: Monolog kali ini, sukar di fahami..

    Labels: