//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Takdi menentukan segalanya .
    Wednesday, December 7, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    macam mana rasaya bila kita dah sayang sangat sangat kat pasangan kita, nak tengok dia kecewa pun, tak sanggup dan secara itu kita akan sedaya upaya akan tetap mencuba untuk membahagiakannya dan membuat dia manusia paling bahagia di dunia dan itulah hakikat yang sedang aku lakukan , cuma sekarang nasib tak menyebelahi sangat,

    ! hidung darah sebab pressure terlalu banyak, sorry B, everything just making u happy !

    Labels: