//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Pergorbanan
    Wednesday, December 7, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    kadangkala aku tertawa dan menangis dan seringkali menangis tanpa di sedari, kecewa kerana tidak dapat membantu, menangis kerana risau dia semakin menjauhi,

    Dukaku di pandang sepi, Derita ku tidak di pedulikan , tangisku berlalu tanpa di sedari, kini aku sendiri memendam segala duka, derita, dan dia masih tidak mengerti

    Labels: