//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    kegelapan dalam kecerahan :)
    Monday, December 26, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Dalam perjalanan hidup ini seringkali kita merasa kecewa. Sesuatu yang luput dari genggaman, keinginan yang tidak tercapai dan kenyataan yang tidak sesuai dengan harapan. Dan sungguh sangat beruntung andai dalam saat-saat tergoncangnya jiwa, masih ada setitik cahaya dalam kalbu untuk merenungi kebenaran

    ''jangan terlalu berharap bunga ini akan senantiasa segar , kerana mungkin nanti ia juga akan layu ''
    jika kita bertemu dengan seseorang yg sgt percayakan kita .. kita balas lah kepercayaan itu dengan kejujuran kita ..tidak rugi bila kita jujur , tidak pula rugi bila kita berbuat benda yang baik .. cuma kita akan rasa rugi bila kita sudah mengecewakan hati yg lain .. maybe dia yg merasa kekecewaan itu sedangkan kita gembira tapi kita kena ingat , kekecewaan yg kita berikan itu mungkin akan datang balik kepada kita tanpa sapaan ..saat itu ibarat mata pedang yg tajam menghiris hati yg bila dikelar pasti akan berdarah ~
    sedih lah sekejap cuma , agar hilangkan rasa gembira .. 
    bila dah rasa sedih kembalilah senyum kerna senyuman tu pasti lebih bermakna , sehari dua tidak merasa , tapi masa yang beredar meninggalkan kita memberi erti yang kita sendiri tidak sedar .. 
    kamu akan tahu apa erti itu jika kamu tahu apa erti sabar ..
    sakit kan kalah dalam hidup ? hurmm tapi jika kita gagal sebelum kita berjuang untuk hidup , kesakitannya lebih terasa tapi kalau kita dah berjuang dan tak menang itulah takdir , redha .. prancangan Allah tu sangat hebat bukan ?
    -motivasi untuk diri sendiri -

    Labels: