//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Kawan Versus Cinta
    Saturday, December 10, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Okey . sebab penat updated tutorial berlambak tadi , so rasa macam nak tulis entry pulak , antara kawan dan cinta , bila kita bercinta , kita mungkin akan hilang kawan , tapi bila kita berkawan kita tetap akan ada cinta kan? macam mana tu?

    orang yang tak bercinta dia tak rasa macam mana erti percintaan tu sebenarnya , manakala orang yang berkawan dan tetap mahu berkawan dia tak rasa macam mana erti sahabat sejati sebenarnya , istilah sahabat ni memang susah kita nak fahami sebab ramai sangat yang backstabber ataupun , macam tikam belakang je .. kita buat baik ngan dia , belakang duk potpetpotpet pasal kita ,

    same jugak ngan kita , bila kita bercinta , i love u . u love me . tapi belakang curang mencurang , komplikasi ni berlaku pun atas kehendak yang MAHA ESA , kita tak boleh nak cakap , awak salah ., dia salah ., kamu salah ., apa yang terjadi mesti ada sebab dan hikmahnya , kawan yang baik , kekasih yang baik dia akan tetap cuba mengerti dan memahami isi hati seorang kawna mahupun kekasih ..

    myra nak explain pun myra takde lah pandai macam prof sangat , tapi just explain, kawan dan cinta saling memerlukan antara satu sama lain , tak caya ? kalau kita ada masalah , siapa yang kita cari kalau bukan kawan ? kan ? kalau kita ada masalah . siapa yang kita cari kalau bukan kekasih kan? contents nya tetap sama , dan akan tetap sama sampai bila bila walaupun kiamat sekalipun ..

    so , kalau ada tersilap salah , dalam seiap hubungan tu , itulah lumrah yang kita kena paham , sebab tak semuannya akan berlaku mengikut kehendak naluri kita , so .. pilihan kita tetap ada, cuma kena pandai memilih dan terus buat pilihan , kalau kita pilih A , mungkin jalannya lebih singkat daripada pilihan yang lain , tapi kalau kita pilih B , mungkin jalannya lagi berliku dan terus berliku , tapi ingatlah .. pertemuan akhir setiap pilihan tu tetap sama , endingnya tetap sama , cuma yang berbeza setiap pilihan yang kita pilih ..

    kalau kita bernasib baik , pilihan yang kita buat sentiasa senang , mudah dan lancar , tapi kalau pilihan yang kita pilih tu susah dan terlalu berliku , jangan mengalah , teruskan , dan tolong jangan mati di jalan pilihan yang kita buat , walaupun jalan penuh berduri sekalipun , kita mesti terus melangkah , sebab di akhir jalan itu lah kebahagiaan yang kita cari ..

    Notakaki : putus cinta tak bermakna putus harapan kawan , bangun dan bangkitlah , percaya kata hati , mungkin di luar sana tercipta manusia yang lebih baik daripadanya , bangun dan kesatlah airmata mu teman , kerana dia rugi melepaskan mu pergi ,.

    Labels: