//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    hadiah besday yang paling bermakna ^^
    Sunday, December 25, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    hohohoho , tanggal 19/12 tuh .. adalah hari yang penuh bermakna buat saya lah kan .. sebab , hubby belikan saya hadiah yang memang saya tak sangka, sebelum tu dia dah cakap .. "syg , b belikan rantai untuk syg ni ." dengan dungunya aku ni pergi lah caya , mase hari kedua dekat kuantan tu .. dia cakap , nah ade bende sikit nak bagi dekat syg ni ..

    tau tak ape?

    SAMSUNG GALAXY W ~ hoho , terjerit? takyah nak cakap lah .. kesnye hari tu cakap nak pakai hp baru kan .. dapat kot ? hehehe . so dapat present tuh sebelum besday lagi , so pakai lah . tapi ade something yang dia suruh buat ,

    "syg .. nanti bace something dekat mini diary eh.."
    "takpelah, mase besday sayang nanti sayang bacekan.."

    so , pada malam 19/12 tu ,.. lepas g makan2 kat 1st station, sedih gak lah rasa sebab dulu sambut besday ngn membe2 , siap buat event lagi ,, punye grand besday aku mase mude2 dulu , haha .. tapi di sebabkan jauh de ngan kuantan tu , so hubby tak bagi pergi sane kan ..

    lepas makan2 tu , otw nak balik .. hubby soh bace ape yang ade dalam mini diary tuh , dengan slamber dia suruh bace kuat2 , mase tu takde rase pape lagi .. then , tunjuk lah sikit ayat dalam tu macam mane eh ..
    syg , telefon nim b bagi untuk hadiah  hari jadi syg ke ** happy besday anje .. , syg b harap syg suke telefon nim , mungkin telefon nim tak semahal syg bg dekat b , tapi b nak syg hargai telefon nim , sebab b belikan guna duit b sendiri .. syg, b sygkan sy seperti b sygkn nyawa b.. syg cinta sejati b sampai bile2..
    mase ni nak nangis dah , bertakung dah airmata , hubby boleh pulak pergi nyanyi lagi hepy besday, mase tu dah nangis esak2 sebab terharu sangat2 ,,

    *terima kasih b , untuk segala yang b buat pada syg .. syg akan hargai segalanya demi b .. terima kasih sebab buat hari hari syg terus bermakan bersama dengan b.. dan banyak2 terima kasih untuk hadiah yang paling syg x jangka ni.. terima kasih sebab terus jaga dan cintai syg sepenuh masa..*

    Notakaki : berbaloi tak pergi kuantan, sebab dapat sambut besday denagn hubby.. i love u cukbango..


    Labels: