//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Fuhhh . Insiden Memalukan.
    Wednesday, December 14, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    okey okey . malas nak cite panjang . dialog nya macam ni ..

    kringggg kringggg ..

    Aku : Maaaaa hp ma bunyikkk toh .. Adik g amek hp mama tu ..
    Ma :: Hello . sape ni?
    Unknown : Maaaa .. arez ni ... myra ane ?
    Ma: Lah.... arez , nape ? lah? myra ade tu ..
    Arez: sy kol x dapat , off hp ke ape tah .. ape die buat tah *mybe camnih kot dialog tu*
    Ma: tuu ade .. beli ape je kat sane tuh?
    Arez: ade lah barang2 sikit *maybe gak*
    Myra: yeppp B..
    Arez: syg g ane ? puas B cari tau tak? kol tak dapat, msg tak balas.. *suare cemas gile*
    Myra: lah.. mane ade B cari .. takde pun lah .. adoiiiii B ni .. tak de pun lah .. iskkkkkkk .. hp ni kot probs
    Arez: Off hp tu, then bukak balik..
    Myra: Yela , B katne dah? lcct dah ke? *sambil bukak2 hp*
    Arez: yelaaaaaaa , sebab tu lah B kol tak dapat dapat , risau tak .. takut jadi pape kat anje ..
    Myra: hekk.. dun woriiiisss cukbango.. syg x g mane pun nim.. *hp okey dah*
    Arez: okbhaiiiiiiii syg.. loveu..muuahhmuuuahhmuahh...
    Myra: Byebye cuk bango.. loveutoo ..


    a few moment lepas tu ..

    tettttt .. tetttt .. hp aku masuk msg ..

    *Janji jangan buat B macam tu lagi .. risau okey?*

    *Janjiii lahh , tak jadi pape pun *

    then, mama membisingkan mulutnya yang sememangnya bising , kata ma *tak ilangnye myra tu .. risau lah bini dia hilang .. hekkk , lolll .. sape lah yang tak risau B cakap lak .. hehehe ..

    Notakaki : B nampak tak? hp ni kene tukar dah .. mane aci hp B je kene tukar .. :( waaaaa  , nak jugak .. 

    Labels: