//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Puisi Buatmu :)
    Saturday, October 15, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Mungkin pergorbanan kali ni tidak bermakna apa apa ,
    Tapi aku tetap di sini akan terus berkorban selagi aku mampu,
    Meskipun aku akan terus hiasi hari hari aku dengan tangisan,
    Tapi cukuplah sekadar melihat mu bahagia,
    Jangan risau akan aku ,
    Aku tetap di sini,
    Jangan fikirkan tentang perasaan aku,
    Itu akan membebankan dirimu,
    Aku tidak apa apa, aku masih di sini meskipun hatiku kian terguris,
    Jangan fikirkan tentang diriku,
    Kerana itu akan merungsingkan mu,
    Jangan pedulikan tentang diriku,
    Kerana itu akan mengubah dirimu,
    Aku masih tetap di sini,
    Meskipun airmata ku tetap mengalir tanpa henti,
    Pedulikan aku,
    Aku tidak apa apa ,
    Pergilah berbakti demi keluarga, demi teman, demi sahabat dan diri sendiri,
    Jangan jadikan aku sebagai penghalangnnya,
    Pedulikan hati ku,
    Kerana aku tidak apa apa,
    Jangan risau, akan ku tetap ukirkan senyuman buatmu,
    Akan ku tetap bahagiakan harimu,
    Akan ku tetap buat mu ketawa,
    Meskipun hati aku menangis sendiri,
    Anggaplah ini pergorbanan ku buatmu, 

    jangan risau, diri ini tetap mampu dan terus mencintaimu :)

    NotaKaki : Myra Ayreen berpuisi lagi .

    Labels: