//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Kini Kau Kena Mengerti
    Monday, September 26, 2011 • Permalink • Add comment {0}
             Banyak orang mengatakan cinta itu buta..
    Ada juga yg berkata cinta itu anugerah..
    Kadang ada tawa..
    Kadang juga ada luka..
    Banyak pecundang cinta..
    Namun tak sedikit yg setia..
    Penuh rasa, penuh warna, & penuh tanda tanya.. ? ? ?
    Apakah sebenarnya CINTA..? ? ?
    Yang kadang membuat kita bahagia..
    Bahkan dapat membuat kita gila..
    Emm.. Cinta.. Cinta..
    Walau ia menyeksa..
    Namun masih banyak yg mengharapkannya..
    Cinta bagaikan buah yg tak mengenal musim..
    Yang dapat dipetik oleh siapa saja..
    Cinta sahabat,
    Cinta orang tua,
    Cinta kekasih..
    Dan cinta kepada~Nya..
    Jika cinta hanyalah keinginan untuk memiliki..
    Maka hal itu tak layak dinamakan cinta..
    Cinta juga adalah membantu seseorang untuk menjadi dirinya
    sendiri..
    Bukan menjadi orang yg kita ingini..
    Dan rela melepaskannya jika itu membuatnya bahagia..
    Aku sering tersenyum bila memikirkan cinta..
    Walau selalu membuat ku menangis..
    Membuat ku terluka..
    Membuat ku sensara..
    Aku pun masih mengharapkan nya..
    Kerana aku yakin..
    Bila aku tidak pernah merasakan pahitnya cinta..
    Sampai bila bila aku pun tak akan pernah merasakan manisnya
    cinta..
    Walaupun harus menunggu selamanya..
    TERIMA KASIH CINTA..

    Labels: