//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Ketawa dalam tangisan
    Monday, September 26, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Menangislah teman andai kata kau terluka ..
    Janganlah di pendam segala kedukaan yang ada ..
    Maaflah teman andai kata aku tidak sempurna ..
    Tapi percayalah teman , aku sudah lakukan sebaik yang mampu ..
    Aku terluka ?
    Kau biarkan sahaja . aku mampu menangis sendiri .
    Mencoret segala kedukaan yang ada ..
    Ya tu aku ..
    Maaflah teman andai kata coretan ini melukakan hati kau .
    Tapi aku sendiri turut terluka dengan keegoaan mu teman .
    Biarkan aku menangis sendiri .
    Luka ini tak sembuh macam dahulu kala .
    Meskipun sempurna lukannya .
    Tapi parutnya masih akan tetap kekal utuh di situ .

    Labels: