//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    kadang kala ..
    Friday, September 9, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    kadang kala kita rasa kita mampu hidup tanpa seseorang ... 
    meskipun kita cuba untuk delete segala memori kita bersamannya ..
    namun hakikat tetap sama ..
    walhal sebanyak mana sekalipun kita terus mendelete dan membuang kedalam 
    recycle bin..
    kita akan tetap mengingatinnya ..

    sedih melihat perpisahan seseorang ...
    sedih melihat kedukaan seseorang ..
    ketawa melihat keegoaan seseorang ..
    berdiri lah di bumi yang nyata ..

    tepuk dada tanya selera ...
    jangan terlalu megah memandang langit dan berkata ..
    "aku mulakan hidup baru"
    sedangkan .. 
    hati masih meruntuh kesedihan ..
    buanglah ego mu teman ..

    terimalah kebahagiaan yang muncul tiba ..
    maafkanlah dosa si kekasih hati ..
    nescaya bahagia yang di nanti ..




    NotaKaki : sedih tengok bf gf gaduh sampai break2 sebabkan ego .. nasib baik B tak ego sangat kan B .. walaupun kadang kala tu agak over the top .. try lah .. syg ligan B cukup2 .. haha :P ily B ..