//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Dendam pada BAPA
    Tuesday, September 20, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Biarlah TUHAN mahu melaknat aku sekalipun .
    tapi DEMI ALLAH .
    aku tidak akan pernah sesekali pun memaafkan 
    ketidakadilan seorang ayah yang tidak bertanggungjawab !
    engkau tidak layak di gelar seorang ayah !
    langsung .
    Andai suatu hari nanti ..
    Engkau ayah , melutut meminta seribu satu kemaafan sekalipun ..
    SUMPAH ! aku tidak akan pernah memaafkan sedikit pun
    kesilapan yang engkau lakukan !
    memberi kami derita menelan segala keperihan ..

    Ya ALLAH , ampunkan dosa ku ..
    tapi kesabaran ku sudah sampai kemuncaknnya ..
    ENGKAU tidak LAYAK bergelar BAPA ..
    biarpun suatu saat aku akan berwalikan ENGKAU ..
    dendam ini akan tetap bertahta di hati aku ..
    ENGKAU tidak LAYAK menjadi seorang BAPA ..

    kerana kesilapan engkaulah BAPA ..
    kami sekeluarga menderita sepanjang hidup kami ..
    menderita kerana engkau mencari keseronokan di dunia ..
    keran nafsu engkaulah BAPA ..
    Ibu menderita , memendam rasa ...
    BAPA , engkau memang kejam .. manusia yang TIDAK BERKEPERIMANUSIAAN ..
    DEMI ALLAH ...

    dendam ini tidak akan pernah padam ..
    diri ini tidak akan pernah memaafkan engkau , BAPA ...
    meskipun engkau MELUTUT mahupun MERAYU ..
    tidak aku hadir di majlis pengkebumian engkau, andai kata suatu saat nanti kau pergi ke tempat asal engkau  ...

    Itu SUMPAH .. 
    seorang gadis yang pernah menjadi anak engkau ketika dulu ..


    Labels: