//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Cinta
    Sunday, September 25, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Kau tau tak cinta apa?
    tak tau lempang laju laju .
    takpun penah nampak penumbuk saiz 3 inci .
    haha .

    gua cinta gila ngan balak gua .
    lu pehal nak bertenggek kat balak gua?
    lu sapa?
    hidup sudah lama ka?
    apa barang minah .
    kasik datang depan2 lah cakap nak balak gua .
    apa cita men tikam2 belakang .
    gua tibai lu . 

    ( Tu dialog KL Gangster Versi awek)

    bhahaha ..

    Woi minah , ape celop?????
    main celop celop ngan balak aku nape tokkkkkkkkk.....
    kau ingat balak aku macam lolipop nak celop2 bagai?????

    (Tu dialong Hantu Bonceng Versi Awek)

    dahlah . merepek .
    cinta ni simple je .
    kau pernah rasa?
    tipu lah tak pernah rasa .
    bila dah putus cinta .
    mesti kau orang baru tau rasa perit tahap bangang .

    back on topic .
    kau orang pernah tak rasa kena tampar ke kene hentak ngan
    balak korang sebab curang?
    aku? gila pernah .
    jumpa dia kat mahkamah je .
    suka suki mak bapak dia je .

    tade lah . cinta ni macam simple sangat je .
    kau suka aku .
    maknannya cinta lah tu .
    senang je . takde hal sangat pun .
    bukan payah pun .

    cuma yang bezannya cinta monyet ngan cinta sejati je .
    cinta monyet ni . macam kau ade sparetyer lak kat belakang .
    skandal mandal penuh tersenarai .
    haha .
    kalau cinta sejati ni .
    gila lah kau loyal ngan dia .
    takde istilah curang curangan lah .

    sooo . korang renung2kan lah .
    mane satu cinta korang .
    agak2 lah kan ?
    lelaki sekarang tak boleh pilih macam dulu .
    sebab sekarang lelaki ni makin berkurangan .
    ada tu ada .
    tapi gak kebanyakkan perangai cam haremmm . haha

    alamak ! terlebih puaka lak malam ni .

    Labels: