//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    cinta terindah kau dan aku miliki
    Monday, September 26, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Mungkin ini namanya cinta..
    kau hadir tanpa diduga memberi seribu cahaya dalam hidup ini.
    mungkin aku hanya insan biasa yang tidak mengenal erti cinta.
    tetapi bersama kau ,,aku faham apa itu cinta..
    mememang betul cinta itu buta..
    aku juga berhak memiliki cinta..

    sayang,maaf atas coretan diatas tuh..
    Dah lama saya tak edit blog nim..rupanya banyak dah entry awak tulis 
    pasal saya..saya terlalu mencintai awak sepenuh hati saya..
    tiada siapa yang dapat menggantikan awak dalam hati saya nim.
    awak adalah wanita yang paling sempurna dalam dunia nim.
    cinta yang awak hadirkan pada saya menguatkan diri saya ini untuk terus
    berjuang diatas muka bumi ini yang beribu dugaan yang mendatang.
    saya terus kuat..kuat untuk awak..sebab saya dah berjanji dengan awak..
    saya akan jaga awak..jaga makan minum awak..jaga ketika awak sihat mahupun sakit.
    saya sentiasa bersama awak..awak lah bidadari yang saya cari..yang selalu saya mimpi..
    awak lah bulan yang saya ...bulan yang menerangi ketika gelap malam saya..

    saya terlalu bahagia bersama awak..kalau awak bertanya pada saya..
    berapa banyak saya bahagia dengan awak..saya akan cakap macam nim..
    saya bahagia dengan awak terlalu banyak..awak boleh kira tak butiran pasir di tepi pantai?
    lebih banyak dari itu lagi saya bahagia dengan awak..

    Jika Sedikit awak hadirkan kedukaan pada saya..awak akan hadirkan berjuta kebahagiaan pada saya.
    sumpah awak.saya memang tak dapat hidup tanpa awak..jika awak marah pada saya..
    saya akan duduk disebelah awak..dan akan senyum pada awak.semoga senyuman yang saya hadirkan
    akan mengubat hati awak yang sedang marah..

    Awak..cinta saya pada awak terlalu mendalam..kalau awak cakap ada orang nak bunuh saya 
    kerana awak..saya tidak gentar..tetapi saya akan pertahankan awak ..biarpun saya mati ..
    Awak..cinta yang awak hadirkan pada saya tersangat lah gembira,,dikala saya pernah menangis
    kerana cinta yang saya cari selama ini hadir depan mata saya..seolah-olah saya seperti 
    berada di alam fantasi..kerana saya terlalu bahagia bersama cinta awak..kadang-kadang saya lupa.
    siapa saya..yang dulunya hanya seorang insan yang buta pada cinta.kini terlalu bahagia dengan cinta.
    awak..terima kaseh awak.

    Mungkin nama seorang lelaki punya ego tinggi membuatkan awak selalu berduka..
    maafkan saya..sumpah..saya bodoh membiarkan ego saya mengawal perasaan ini.
    tapi awak hanya keseorangan dikala terluka..saya hilang entah kemana..mengapa begitu tinggi
    ego seorang lelaki ini.maafkan saya sayang..

    saya berjanji pada diri saya..cinta yang hadir hari ini akan kekal sampai akhir hayat saya..
    dan saya tak akan pernah sesekali meninggalkan cinta yang awak hadirkan ini..
    awak..Myra AyreeN, saya sukakan awak..Myra AyreeN, saya cintakan awak..
    Myra AyreeN, saya sayangkan awak..Myra AyreeN, saya perlukan awak
    Myra AyreeN, saya tak kan tinggalkan awak.Myra AyreeN, saya bahagia dengan awak.
    Myra AyreeN,  SAYA Arez Nizam CINTA MATI  AWAK.
    TERIMA KASIH Myra AyreeN.
    LOVE YOU BABYGIRL.. :-P

    Labels: