//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    biler majuk!
    Saturday, September 17, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Myra Ayreen nim seorang yang kuat merajuk..
    dye akan merajuk biler dye nak kan sesuatu..
    contohnyer macam nim..B,sayang nak tuh bleh..
    biler saya jawab tak boleh..dye akan muncung mulut dye yang 
    berbibir mungkil toh..dan dye akan jalan ssesorang macam saya nim tak wujud..
    jadi saya plak yang gabra tak tentu pasal..spe tak gabra kalu wifey dye jalan 
    sorang2 ..anti datang jantang sial pe tah pegi kacau wifey kiter lak..spe tak panas..
    jadi sebelum saya panas,,lebih baik saya kejar myra ayreen nim dlu..
    akhir nyer kena jgak turuti kehendak dye..
    tapi tapi la..as long myra ayreen nim wifey saya jgak.
    huhuhu.

    Saya nim suke la buli myra ayreen nim..
    nak tau saya buli cmner..cmnim,cmnim..
    sayang,sayang nak ais krim tak?
    kompem dye akan jawab"Nak,Nak,Nak...Nak ais krim coklat"
    dengan nada yang sangat2 lembut,ayu,manja,dan lain2..hehehehe
    saya pown balas,,B gurau jer la,,sayang tak leh makan ais krim
    anti comot mulut..hehehhe..
    Myra ayreen nim trus majukkan dirinyer ..
    dye akan diam sepanjang perjalanan..and then dye tak kan pandang kat saya.
    tapi sebenarnyer..mata hitam toh tercari2kan saya..
    biler saya senyum,,dye tanye ape?saya cakap sayang tgok kt b kan..
    sambil saya senyum..lepas toh.dye terus tersenyum.ketawa riang2..
    hehehehe...tu lah kami..kalau gaduh..memang kami tak lama..
    kejap jer gaduh..and then suke2..

    heheheh..
    tabiat myra ayreen selain merajuk,,dye nim suke sangat2 picit hidung saya..
    kadang2 sampai saya tak bleh nak nafas..dye punyer pukulan..picit2..
    bler saya tanyer ..kenape sayang suka picit hidung B?.dye jawab ikut pandai 
    sayang la..B kan hubby sayang..sayang punyer hak la..hehehehe

    sayang,,B terlalu mencintai sayang..sumpah sayang..
    B tak leh hidup tanpa sayang di sisi B...
    B mati kalu sayang tinggalkn B..
    tapi sayang pown same jugak kan..hehehhe.

    sayang..I love You till the end of my life...
    I love you for ever and ever..
    heheheh..saya hubby kepada Myra Ayreen,,
    Arez Nizam yang tulis sume nim.heheheh..




      
    Nota Tangan:Myra Ayreen bace la neh..hehehe,,B yang buat nim..huhuhu

    Labels: