//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    AMARAN KERAS
    Friday, September 23, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Pepagi dah kacau mood aku . sial *
    okey ! ni amaran keras .. sekeras yang boleh ..
    engkau , wahai betina betina di luar sana ..
    jangan sentuh balak aku ..
    he was private and confidential *SECURE*
    bahahaha .. gila , tak kan lah nak bagi amaran macam tu ..
    okey! back on that AMARAN KERAS .. 
    kat sape nak bagi eh?
    okey .. kire the most simple one lah ..
    ayat yang paling sopan gila ..
    sumpah , ayat sopan ni ..
    Jangan sentuh hubungan cinta aku ..
    kalau kau , kau dan kau tak nak mati kena sihir ..
    sopan ke? 
    kejam gila kot .. naaaa , bukan bukan ..
    dah ignoring menda kat atas ni .. merepek je sume ..

    okey , 1st thing ..
    Myra AyreeN have been taken ..
    adoi payah betul lelaki lelaki nak paham kenapa ..
    "Minah , asal kau pilih mamat tu? takde taste ape?"
    jawapan aku simple je ..
    "Kepala batak kau lah .. aku ade taste lah aku pilih dia , kalau takde taste aku 
    pilih kau lah bahlol!"
    dia macam bengang tahap maksimus ..
    tapi kire cool lagi lah ..
    "ape yang aku takde yang dia ada?"
    aku pun ape lagi .. ceramah lah ..
    "Bro .. apa yang dia ade ke kau takde ke .. tak penting , yang penting setiap kali aku pandang dia , aku tau dia untuk aku dan dia jodoh aku , betul kata kau ,,
    aku manusia dulunnya tak percaya pada cinta , serious ! hampir 4 tahun aku menjanda , tapi hadirnnya dia , aku tau dia untuk aku .. paham?"
    dia bahas lagi ..
    "tapi tak lojik , aku kaya apa .. anak tan sri lagi , dia apa ada, aku kawan ngan kau 5 tahun , 
    dia? apa ada?"
    aku bengang tahap babun dah ..
    "camni lah kan , simple je aku cakap .. kau memang takde apa yang dia ada ..
    kau tak boleh buat aku ketawa bila aku marah , kau tak boleh buat aku menangis bila aku ketawa , dan kau tak boleh buat aku ketawa bila aku duka.. aku bukan manusia yang terlalu memilih , tapi satu prinsip aku .. 
    manusia yang boleh buat aku gembira dalam macam macam keadaan , 
    dia milik aku" 

    terkelu dengan kata kata aku , 
    dia masih lagi tetap menegakkan pendiriannya , 
    "sampai bila pun aku akan tunggu kau" 

    ketawa mendengar kata kata tu ..
    maaflah kawan , 
    kau tak layak nak menentukan siapa jodoh aku ..
    Arez Nizam , tetap jodoh aku ..
    dan dia ada apa yang kau takde ..
    terima lah kenyataan , 
    yang aku bukan untuk kau ..
    yang aku cuma untuk dia ..

    ehem , TOLONG jangan , jangan 
    dan jangan kacau hubungan bahagia kami ..
    walhal dengan sebarkan cerita yang bukan bukan tentang dia ..
    sumpah , aku penat ..
    dan jangan ingat aku terguris dengan setiap cerita
    lama tentang dia ..

    aku terima dia .. bukan kerana ceritannya , 
    tapi
    HATI nya ..


    Labels: