//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    HIDUP @ MATI
    Friday, August 26, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Entri kali nim agak seram kan title tuh ,
    bukan ape? just saje nak tulis camtu,,


    Hidup di dunia ini penuh dengan dugaan dan cabaran,
    Namun jangan sesekali kamu terluka
    Kuat kanlah dirimu,
    Dunia ini hanya persinggahan sementara,
    Kuatkanlah bekalan sebanyak yang mampu,
    Untuk menuju akhirat yang kekal abadi,
    Kematian itu sesuatu kemestian dan kepastian.








    Maafkan DIRI ku,
    Sayang,
    Engkau sungguh bermakna buat diriku
    Engkau mengajarku erti kehidupan 
    Juga erti kesabaran
    Dan jga erti kemaafan
    Mungkin aku pergi dahulu....
    Dirimu tidak pernah bersalah
    Tapi
    Maafkan segala kesilapan
    Keterlanjuranku
    Erti Cinta ini cukup bermakna buatku
     Relakan pemergianku dalam redhamu




    entah kenapa aku mencoretkan puisi itu,,
    entah kenapa diri ini selalu memikirkan sesuatu 
    sedangkan ia tak tahu..








    Andai nafas ini terhenti.
    kenanglah kenangn terakhir bersama diri ini,
    Andai nadi ini terhenti,
    ingatilah diri ini selalu,
    Andai diri ini mati,
    aku ingin dye tahu,yg diri ini terlalu
    gembira bersama nye.
    dan diri ini terlalu mencintai nya.

    Sekian..Nukilan Arez Nizam..
    Kata-Kata Hatiku





    What if this Happen to me????





    love u Myra ayreen