//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Dia sesempurna itu
    Friday, August 12, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    kalau soal tentang kesempurnaan, aku pasti
    tersenyum panjang,
    tiada lelaki sesempurna dia,
    tiada lelaki mampu menjaga aku sepertimana dia,
    bukan ingin meninggi diri,
    bukan ingin menjajanya,

    tapi ingin menyatakan,betapa
    ruginya, jika aku melepaskannya pergi,
    tiada orang mampu melahirkan segenap rasa tenang,
    pabila aku senantiasa bersama dengannya,
    percaya atau tidak,
    dia satu satunya, yang seringkali membuat hati ini tertawa riang,

    kalau di tuju sepucuk pistol di dahi ini sekalipun,
    aku masih lagi akan terus tersenyum bangga dan menyatakan,
    betapa aku mencintai dan menyanyanginnya,
    demi ALLAH, tiada manusia sesempurna dia,

    aku punya terlalu banyak kekurangan,
    tapi dia menampung dengan pelbagai kelebihan,
    kekadang airmata ini menitis sekalipun aku masih mampu tersenyum riang,
    dia mampu melahirkan pelbagai rasa dalam satu masa,
    siapa lagi kalau Arez Nizam,

    meskipun akan menghadapi segala dugaan yang ada,
    hati ini tetap utuh menadah langit,
    memohon sejuta doa agar di perkuatkan ikatan cinta ini,
    meskipun tinggal segenap ruang di dalam dunia ini,
    akan tetap mendabik dada, menyatakan ,
    betapa bahagiannya hidup seorang pencinta,

    mencintannya, dan di cintainya,
    itu satu satunnya anugerah yang ALLAH hadirkan,
    yang mampu menerbitkan secebis rasa cemburu,
    pada pandangan mata mata seorang manusia yang memandang...

    SubahanALLAH, besarnya kehebatan MU,
    mempertemukan dua insan, yang saling memerlukan antara satu sama lain,
    mungkin aku berbeza,
    tapi satu aku nyatakan, cinta ini tidak pernah ada rasa bezannya,
    bila mengenali dia..

    ArezNizam, semoga hati kecilmu, tidak akan berubah walau
    sehebat mana dugaan yang hadir,
    kekal terus mengenggam tangan ini,
    melayari setiap impian yang akan tersua juga satu hari nanti ,

    NotaKaki : rasa macam nak tulis panjang panjang lagi , tapi tersekat sebab bateri lappy LOW dah ,huhu .. kitaorang kat 1st station , having time together :)

    Posted By : Myra Ayreen :)