//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Ceritera Kami ♥
    Friday, August 19, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Al kisah , ceritera cinta kami cuma berlandaskan sebotol chewgum , menarik kan?
    hehe , well , cinta yang ikhlas datang dari hati tanpa sebarang gelora penipuan di jiwa , 
    perkataan , SAYA CINTAKAN AWAK mula menyemai dalam diri kami , 
    mungkin kami bukdan sesempurna pasangan yang lain , tapi ikhlas mencintai dan di cintai , 
    Arez Nizam , nama di beri , yang mampu mencairkan segenap hati dan seorang wanita yang bernama Myra Ayreen , seronok mendengarnnya bukan? MESTILAH , kami memang di takdirkan untuk bersama , dan itu adalah harapan yang paling bermakna yang ingin kami laksanakan bersama , 

    kata orang , susah senang bersama , begitu juga kami ... 
    I LOve You So Much BabyBoy .

    // I take U AS what You Are //