//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    Bila Satu Hari Tak Jumpa??
    Saturday, August 20, 2011 • Permalink • Add comment {2}
    Pelik kan hari nim ,kite langsung tak dapat jumpa,
    biaser nyer waktu nim.kite tengah duk gurau2...
    main2 sama2..tpi hry nim takde sume toh..
    awak,saya rindukn awak la..rindukan gengeman tgn awak..
    rindukan untuk menatap mata awak..

    awak
    Saya nak awak ada depan saya..
    meh la awak..meh pegang tangan saya nim...please awak..
    saya nak awak ada bersama dengan saya 24jam stiap masa..
    boleh tak awak?

    Percaya lah...saya betol2 rindukan awak..
    awak jangan la cakap saya tak rindukan awak...
    dan awak jangan la cakap saya okey tak jumpa awak..
    awak..kejam nyer saya kalu saya cakap okey..
    sumpah awak!!! saya tak okey...
    saya nak mngis je rasa..sebab saya terlalu rindukan awak..

    awak..tq sebab sentiasa bersama saya...
    dalam dunia nim...saya hanya ada awak untuk terangi hari-hari saya..
    terima kasih sayang ku..

    coretaan dari Arez Nizam..

    syg..love u so much..
    miss u very much..






    NotaKaki:Terlalu Rindukan Awak

    Myra Ayreen