//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    PuIsI uNTuk MU..
    Thursday, May 19, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    Perjalanan cinta kita di warnai penuh kebahagian

    Kau beri canda tawa di setiap hariku

    Walau kadang ada saat kita lemah dan terluka

    Hingga kita tertutup oleh kabut duka

    Tapi yakinku akan semua itu adalah ujian

    Hidup kita terkenang selalu di masa itu

    Kau begitu istimewa di hidupku

    Takan pernah tergantikan keindahanmu

    Ku harap selalu darimu sayang

    Bila kita terjebak di suatu masa tersulit

    Jangan pernah kau ucap menyerah dan lepas

    Karena ku tahu dan kuharap kaupun tahu

    Bahwa melepas bukan berarti

    Hal yang mungkin baik dimata cinta

    Karena cinta kita akan mempertahankan

    Halnya yang rumit dan sering buat kita putus asa

    Tapi ingatlah selalu saying

    Cinta adalah ladang dimana kita harus berjuang

    Demi menggapai cita dan angan kita akan cinta...


     
    awak...
    awak memang nakal sgt2..
    klu awak nak tau awak la perempuan yg slalu buat sye terharu...
    awak nim memang gedik ..p gedik2 tuh la sye sgt mencintai awak...

    memang klu time gaduh awak slalu nak menang..
    nak jadi WINNER je...p sye xkisah..coz sye mencinati awk spenuh hty sye..

    awak
    hdirnyr awk dlm hidup sye tpe sye sdar...
    xsedar ker??yer la...dh2 sye jtuh cinta kat awk..
    sye perlukan awk..
    sye sygkn awk..
    seluruh hidup sye hnye ingin kn awk..

    awak2...
    sye cintakan awk..

    PuIs bUaT  aWk..


    Saat aku berbaring di bawah bintang-bintang,
    Aku tertanya-tanya siapa diri aku sebenarnya,

    Aku ingin tahu apa yang kau lihat tentang diriku,

    Adakah hanya luaran atau sesuatu dari dalam diriku.


    Usaplah jari-jemarimu pada rambutku,

    Tunjukkan padaku bahawa kau benar-benar peduli,
    Hari demi hari, dan selamanya,
    Ketika aku dan kau tidak mempunyai ketakutan.


    Saat kau katakan kau mencintaiku,

    Saat itulah aku memberikan kunci,
    Untuk hati, jiwa dan fikiranku,
    Aku senang untuk tahu bahawa kau milikku.

    Aku masih ingat kata-katamu,
    'Awk nim cm bintang,kat langit sne tuh bnyak sgt2 bintang..
    berjuta-juat bintang di langit..p ade stu bintang yg terang kelipan nyer...
    yg memikat hty kte untuk perhatikn bintang itu...nk tau itu lah awk'...
    Kata-kata awak itu akan sye ingat smapi bler-ble..

    Sayang..
    andai aku berubah tegurlah diriku ini..
    agar tidak aku tersesat ...

    Aku akan ingat slalu janji-janji aku padamu..
    Duhai wanita pujaan hty ku...

    IKHLAS DARI KU...UNTUK MU...
    <3..^^..MUAAAHHH...