//Mr. Ariff Nizamuddin Vs Mrs. Amira Najwa
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya sayang "gulahati" saya, saya perlukan "gulahati" saya, walaupun kekadang buat perangai jugak. mihmihmih :love:


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • )!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->


    Credits!
    Template: Us Us
    Inspired By: arezayreen
    Basecode By: Mrs.Ayreen Mrs.Ayreen
    Others:   


    CoReTaN cINTa aku..
    Monday, May 23, 2011 • Permalink • Add comment {0}
    CiNta nYAwAKu..
    aKU MmeRlUKAN DIrI mu...
    KuKIAS iNDAh PuISI UNtUK MU..

    Aku sangat mencintai dirimu
    Sampai mati pun engkau takkan ku lepaskan
    Akan ku jaga seumur hidupku
    Beribu puisi yang ku untaikan untukmu
    Ingin ku selalu memiliki kamu
    Jangan pernah kau sakiti aku
    Cubalah untuk lengkapi hidupku

    Ku ingin menjaga dirimu
    Tak akan pernah ku sakiti kamu
    Ku mohon temanilah aku
    Jangan pernah rapuh
    Di sepanjang umurmu
    Kehilanganmu ku cuba elakkan
    Hampa hidupku terasa tanpa kamu
    Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan
    Karena ku tak sanggup hidup tanpa cintamu


    Dengarlah puisiku memanggilmu
    Datang ke pelukanku
    Aku sangat merindui dirimu
    Berikanlah aku kesempatan
    Buktikan seluruh cintaku

    Saat kau tak disampingku
    Diriku lemah tak menentu
    FIkiran ku hilang tuju
    Disaat itu aku hanya merindui dirimu


                                                 KATA HATIKU..

    Tidak pernah jauh ku rasai,
    antara kita sentiasa ada di sisi,
    walaupun tidak di depan mata ku,
    namun dapat ku rasakan kehadiranmu ,
    .BERSAMAKU.

    Menyayangi mu dengan tulus hati ku,
    mengasihimu dengan sepenuh jiwa ku,
    kasih sayang ini hanyalah untuk kamu,
    tanpa batasan halangan waktu,
    MESKIPUN NYAWA KU..

    Andai suatu masa aku sudah tiada lagi,
    izinkan aku terus berada sentiasa di hati dan jiwa mu,
    sebagai cebisan kenangan abadi,
    DIRIMU DAN DIRIKU.
    tetap segar tetap indah mewarnai hidup mu,
    bersama memori semalam aku pergi,
    dengan ketahuan aku sentiasa berada bersama mu..
    DUHAI SAYANGKU..


    note:knape lah jiwang sgt hry nim....hehehe
    (nak ade jgak note tuhh...huhu)